.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوی فرمانداری ها ؛
2 اردیبهشت؛ اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها
شمال نیوز : عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از ابلاغ نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها از سوی فرمانداری‌ها در دوم اردیبهشت خبر داد....

شمال نیوز : عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از ابلاغ نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها از سوی فرمانداری‌ها در دوم اردیبهشت خبر داد

به گزارش شمال نیوز ، قاسم میرزایی‌نیکو عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگویی با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز 30 اسفند سال گذشته تا پایان ششم فروردین امسال انجام و همزمان پرونده آنها به مراکز چهارگانه (قوه‌ قضائیه، ناجا، وزارت اطلاعات، ثبت احوال) برای استعلام، ارجاع شده است.

وی افزود: هم‌اکنون صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراها در هیئت‌های اجرایی در حال بررسی است که نتایج نهایی آن در روز دوم اردیبهشت از طریق فرمانداری‌ها به آنها ابلاغ می‌شود.

 عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تصریح کرد: طبق قانون انتخابات شوراها، در صورتی که هر کدام از داوطلبان نسبت به نتایج بررسی صلاحیت‌ها شکایت و یا احیانا اعتراضی داشته باشند، اعتراض آنها در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.008 seconds.